PDA

View Full Version : HH: Ahlora (Lynx)



Hedron
06-10-2004, 03:38 PM
Hedron: HORNY FOR EVIL!!!!!!!!!!!!!!!! {S HORNY
MR P1RATE: WHEEEEEEEEEE!! TRAMP1, I like that ;>
Ryo Yasha: I VOTE NO ON AHLORA ALREADY
War Knight: SAY IT!!!!
War Knight: SAY IT!!!!
Frytz Gryn: SAY IT GOATORA!
Ryo Yasha: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
War Knight: SPIT IT OUT!!!!
Ahlora: AS MY CUNT SPLIT OPEN AND THE SCREAMING BRAT'S HEAD EMMERGED, I KNEW WHAT PAIN WAS...
Ryo Yasha: FRYTZ HAS A NEW GOAT!!
Hedron: ROFLMAO, P1! WHAT'S THAT, GWENCH'S NEW SCREEN NAME NOW?
Ahlora: AND I REVELED IN IT.
Hedron: TRAMP1
MR P1RATE: SPIT IT OUT HELL< SWALLOW!
Lord sins: No Shit Ahlora CANT SUCK DICK FOR NADA NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
Ahlora: AND AS I WAS HANDED MY DAUGHTER, STILL PINK AND COVERED IN THE BLOOD FROM MY INSIDES, GOOEY
Hedron: <getting out score card> roll, bitch, roll
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
MR P1RATE: NEURO SUCKD MY COCK BETTER AT BASH
War Knight: ROFL!!!
AZIMER: rofl
Ahlora: PLACENTA DRIPPED OFF HER SKIN AND PUDDLED ON MY BREAST AS HER LIPS TRIED TO FIND MY...
Ryo Yasha: ROFL THAT MUST BE GWENCH TALIING
Ryo Yasha: TALKIN TOO ;X
Ahlora: SWOLLEN BIPPLE.
Frytz Gryn: Placenta.. +5 points
Hedron: bipple??? BIPPLE?!?!?!
Ryo Yasha: BIPPLE?
Hedron: WHAT'S A FUCKING BIPPLE?!?!
MR P1RATE: BIPPLE!
MR P1RATE: ?
Ahlora: I LOOKED DOWN AND THE HATRED STARTED TO BOIL INSIDE ME...
Hedron: ONLY A BITCH WOULD TYPO ON THE WORD NIPPLE
War Knight: DATS A NIPPLE
AZIMER: 1 POINT FOR HUMOR
Ryo Yasha: BIPPLE= -5 POINTS
Hedron: A GUY WOULD JUST PAY WAY TOO MUCH ATTENTION
MR P1RATE: WHEEEEEEEEE!!! GIMME A GOFDDMAN BIPPLE WENCH!~
Ahlora: I SAW MY EYES... HOW DARE SHE HAVE THE AUDACITY TO LOOK LIKE ME!?
Frytz Gryn: She gave birth to Mal's boil!
Ryo Yasha: ROFLMAO!
Ahlora: I SHOVED MY THUMBS INTO HER EYE SOCKETS UNTIL I HEARD THE POP OF THE SUCTION RELEASING
Ryo Yasha: She gave birth to Mal's boil!
Ryo Yasha: She gave birth to Mal's boil!
Hedron: WWWHHHEEEEEE!!! SHE';S GONNA FUCKING KILL IT!!!!!!!!!!
Ryo Yasha: THIS BLOWS
Ryo Yasha: I VOTE NO
War Knight: WHEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
AZIMER: MAKE HER EAT THE BABY
Ahlora: BLOOD AND GORE OOZED OVER MY HAND AS HER EYES DANGLED OUT OF HER SOCKET, HELD ONLY BY THE
Ryo Yasha: FETUS EATING IS ALONG EGO'S LINES...
Hedron: I SHOVED MY THUMBS INTO HER EYE SOCKETS UNTIL I HEARD THE POP OF THE SUCTION
Hedron: I SHOVED MY THUMBS INTO HER EYE SOCKETS UNTIL I HEARD THE POP OF THE SUCTION
Frytz Gryn: I don't give a shit.. Baby killers ain't that rare.. I want her to rape it
Ahlora: MUSCLE AND TENDRILS.
Ahlora: AND I WAS PLEASED.
Ryo Yasha: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Ryo Yasha: RAPE THE KID!
Frytz Gryn: Rape her own newborn
AZIMER: TONGUE ASS FUCKING
Ahlora: AND I LISTENED TO HER VOICE...MY VOICE....
Lord sins: SEE THAT I REALLY WANTED TO BE IN KAAOS I TOOK ITB LILLY AND BENT HER OVER SHOVING MY COCK
Hedron: Oooo. I got a good idea for this saying
NOQUAR: ::tosses Ahlora a huge two pronged strap on::
Ryo Yasha: AND IT SAID "RAPE ME"
MR P1RATE: That was done to you Frytz, thats old. ;>
Ahlora: SO I BIT INTO HER THROAT AND SUCKED OUT HER BREATH UNTIL HER SCREAMS DIED
Frytz Gryn: lol p1rate
Hedron: SIT DOWN SINS, IT'S NOT YER FUCKING TURN YET
Hedron: STUPID BITCH
Ryo Yasha: DUELING EVILS!
Ahlora: AND AS MY TEETH BIT HARDER AND HARDER.. SHARDS OF BONE CUT THE INSIDE OF MY MOUTH.
War Knight: SINS HAS THE BLOODLUST GOING
Ryo Yasha: FUCKIT LETTEM RUN
Hedron: SO I BIT INTO HER THROAT AND SUCKED OUT HER BREATH UNTIL HER SCREAMS DIED
Ryo Yasha: SHE TALKIN BOUT BLOWIN WK AGAIN?
Ahlora: AND THERE SHE LAY, SILENT.. BITS OF LAYRNX COVERING HER SOFT SKIN
Hedron: SO I BIT INTO HER THROAT AND SUCKED OUT HER BREATH UNTIL HER SCREAMS DIED
Ahlora: MY CHIN STAINED RED WITH HER BLOOD DRIPPINGFROM THE CORNERS OF MY MOUTH...
Lord sins: KNOWING I WAS GONNA RAPE HER SHE CRIED OUT SHOVE THAT HUGE COCK IN ME YOU KAAOSS WANNA BE
Ryo Yasha: ROFLMAO!
Ahlora: AND SHE CONVULSED UNTIL I SLAMMED HER ON THE GROUND... THE SOUNDS OF SNAPPING BONES FILLED
Ahlora: THE ROOM.
Ryo Yasha: PRE-GODCOCK
Frytz Gryn: I just have one thing to say.. How dare you kill my kid bitch?!!?
Ahlora: AND EVEN THE SIGHT OF HER DEAD BODY REPULSED ME...
NOQUAR: SINS WITH THE RECAP OF HIS LATEST PAY PER VIEW PORNO
Hedron: frytz! lmao!!!
Lord sins: SMELLING THE SHIT IN THE AIR I FORCED MY COCK DEEP INSIDE HER ASSHOL,E
Ahlora: SO I GRABBED THE UMBILICAL CORD, STILL ATTACHED...
Ryo Yasha: GOAT KISD!
Ryo Yasha: KIDS
Ahlora: AND RAMMED HER LIMP BODY BACK INSIDE ME...
Hedron: OOO SHITR!!!!
Ahlora: TO LET HER DIE IN MY WOMB...
Hedron: WWHEEEEE!!!!
Hedron: LOL!
MR P1RATE: DOE
Hedron: AND RAMMED HER LIMP BODY BACK INSIDE ME...
Hedron: AND RAMMED HER LIMP BODY BACK INSIDE ME...
Hedron: AND RAMMED HER LIMP BODY BACK INSIDE ME...
Frytz Gryn: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
AZIMER: FETUS RECYCLER
Ahlora: LIKE THE FUCKING MISCARRIAGE THAT SHE SHOULD HAVE BEEN!!
Ryo Yasha: ROFL!
Frytz Gryn: LMAO AZ
Ryo Yasha: BOTCHED ABORTION!
Hedron: LIKE THE FUCKING MISCARRIAGE THAT SHE SHOULD HAVE BEEN!!
Hedron: LIKE THE FUCKING MISCARRIAGE THAT SHE SHOULD HAVE BEEN!!
MR P1RATE: FUCKING YES!
Hedron: ROFLMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ryo Yasha: {S BBQ
Hedron: YES!!!
Hedron: YES!!!!!!!!!!!
Hedron: FUCKING YES!!!!!!!!!!!!!!!!
AZIMER: HEY AHLORA...SEND US THE FILE...
Hedron: RYO! LMAO!
Ryo Yasha: ITS GOOD...
Ryo Yasha: BUT I STILL VOTE NO
Frytz Gryn: That was the BEST saying I've heard since fucking.. shit that could be the best I've heard
MR P1RATE: IT IS FUCKIN UNANIMOUS!
NOQUAR: I VOTE WE LET AHLORA IN...
NOQUAR: ONLY AFTER WE BOOT RYO
Hedron: SHOVED THE FUCKING CORPSE BACK UP HER SNATCH!
Ryo Yasha: ROFL NOQUAR MUSTA HAD TO MUCH SCHLAGER AGAIN
Hedron: WHORE-SHIP THAT
Frytz Gryn: Can this bitch PvP?
Ryo Yasha: HE AINT FUCKIN THINKIN STRAIT
NOQUAR: Or better yet, ahlora has to boot Ryo.
Hedron: I dunno. Probably can't PVP, or talk shit without pre-writing it
MR P1RATE: WHEEEEEEEEE!! AHLORA SHOVES FRYTZ'S CORPSE UP RYO'S ASS!
Ryo Yasha: ROFL
Ryo Yasha: HEY NOQUARS HIS BILLY GOAT NOT ME ;P
Hedron: So what, though. The saying ruled. We'll just boot her later, when she turns out lame.
Hedron: <laughing>
AZIMER: ROFL P1
Ryo Yasha: GIVE HER A PUPPET MASTER
Frytz Gryn: God knows Ryo's ass is big enuff for a funeral ;-/
MR P1RATE: ROFL!!!
Ryo Yasha: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Hedron: OK YOU MUTHAH FUCKAHS!!!!!!!!!!
Hedron: --------------------------------------------------------------------------
Ryo Yasha: WHERE THE FUCK YOU THINK NEURO IS BURRIED...
Frytz Gryn: LMAO
MR P1RATE: GODDAMN CADILLACS IN THAT CAVERN..
Hedron: --------------------------------------------------------------------------
Hedron: VOTE!
Hedron: --------------------------------------------------------------------------
MR P1RATE: YES!
Frytz Gryn: I VOTE GOAT!
Ryo Yasha: ONLY IF WE MAKE FRYTZ HER GOATKEEPER
NOQUAR: Yep.
Hedron: YOU HAVE 3 MORE SECONDS TO VOTE
Hedron: STUPID SHITS
Ryo Yasha: CHALK UP ANOTHER KAAOS BITHC
MR P1RATE: VOTE DAMN YOU VOTE!
Ryo Yasha: BITCH TOO



Frytz Gryn: lmao.. If hedron was GM then this guild would fuckin suck




Ryo Yasha: ROFLMAO!
Hedron: OK, FUCK YOU ALL. I'LL VOTE FOR YOU
Hedron: I VOTE THAT SHE BEATS THE SHIT OUT OF YOU GUYS, AND FUCKING SHOVES
Hedron: -YOU- UP HER SNATCH




Frytz Gryn: We need someone we can jizz all over and push around like Rellik and Mal



to be GM
MR P1RATE: WHEEEEEEEEEEEEEE!!
MR P1RATE: ME FIRST!!
Hedron: FRYTZ! LMAO1!!!!
Ryo Yasha: ROFLMAO!
AZIMER: ROFL
Hedron: HAHAHAHAHAHAHHAA!
Hedron: HAHAHAHAHA!
Hedron: We need someone we can jizz all over and push around like Rellik and Mal to be GM
Hedron: HAHAHAH!
NOQUAR: he's got a point
Hedron: OH SHIT!
Hedron: WHO'S LOGGING THIS?
Ryo Yasha: D'OH!
Ahlora: I got it
Hedron: I REQUIRE YOU TO SEND THE LOG TO MAL AND RELLIKK FOR NOT BEING HERE
MR P1RATE: yoU ARE MR AGM ;>




Hedron: that's fucking hilarious
Ryo Yasha: RELLIKS'S SEXXATARY ;X
Hedron: <still laughing>
Hedron: YAH, WHAT HAPPENED TO THAT PUSSY?
Hedron: I WAS ALL SET FOR ANOTHER EVIL SAYING
War Knight: MUTHA FUCKING FIGURES I WOULD PUNT RIGHT AT THE FUCKING END OF THE SAYING
MR P1RATE: HE WENT BACK TO GET HIS REAL NAME, KAL MIRAGE
Ryo Yasha: ROFLMAO
Hedron: Wait.
Hedron: I have it.
War Knight: NO.. SINS IS DEFINATLY NOT KAL
Hedron: Sins disappeared right about the time she shoved the dead kid up her cunt
War Knight: HE DIDNT WHINE TO ANY BITCHES
AZIMER: ROFL HED
Ryo Yasha: ROFL HE MUSTA BEEN HER KID ;X
MR P1RATE: ROFL!!!
War Knight: OK.. VOTE?
Hedron: WE ALREADY VOTED
Ryo Yasha: ROFL
Ryo Yasha: WE GAVE HER YER SPOT WK
Hedron: AHLORA, YOU SLUT, YOU ARE GRANTED KGFS STATUS
Hedron: THAT'S KAAOS GAY FUCKING SQUIRE TO YOU
Hedron: I'VE GOT MY RESERVATIONS, THOUGH BIOTCH
Frytz Gryn: its a chick hed ;p
Hedron: WHEN YER NOT DOING YER SAYING, YER A QUIET ASS LOSER
NOQUAR: think about it frytz.
Ryo Yasha: ITS FAT ASS
Hedron: AND THAT WON'T CUT IT
Hedron: BUT THAT'S WHAT KGFS IS FOR
AZIMER: LEZ RECYCLE FETUS
FAT K1D: Whores ;p
Hedron: GET YER SHIT TOGETHER AND MAKE AN IMPACT, OR BBBBOOOOTTTT!!
Ryo Yasha: SURNAME?
AZIMER: LEZ RECYCLE FETUS
NOQUAR: Heh.
NOQUAR: "They broke it off in me"
Hedron: YOU MUST USE THE FOLLOWING SURNAME UNTIL YER KGFS PERIOD IS UP
FAT K1D: Ahloha got in huh?
Hedron: YOUR OFFICIAL SURNAME IS....
Ryo Yasha: REMEBERTORECYLEAFTERBIRTH
Frytz Gryn: Fat kid.. she gave birth to you in her saying then thought you were so fucking ugly
Hedron: "YOU WANT MY BIPPLE? HERE'S MY BOOT."
Frytz Gryn: she shoved you back in
Ryo Yasha: BIPPLE!!!
War Knight: SHOULDABEENAMISCARRAGE
AZIMER: ROFL
MR P1RATE: HEY@! FUCK YOU ALL, I"M OUTTA HERE! WHEEEEEEEEEEEEE!!! {S Fucku
Hedron: OR MAYBE "CHECK OUT MY RETURN POLICY"
Ryo Yasha: ROFL LATTAS P1
FAT K1D: go fuck yer goat in ass frytz {S boothead
Hedron: <LAUGHING>
Hedron: OK, HOW ABOUT "MISSCARRIAGES R US"
Ryo Yasha: SHE FUCKIN LURKIN ALREADY??
Hedron: AH FUCK, FRYTZ, YOU ARE IN CHARGE OF THE SURNAME ON THIS ONE
Hedron: PICK IT
War Knight: NAH... I WAS THINKING THAT HED... TO PLAIN
FAT K1D: the bitch ain't said shit yet
Ahlora: JUST FUCKING JUGGLING IMS FROM YOU FUCKS WHO WANT TO KNOW WHO I AM
Hedron: oh fuck, like we don't know who you are
Frytz Gryn: I Sucked Frytz's dick
NOQUAR: And of course like a good girl you feel you must answer them all
Hedron: LMAO!!!!!
FAT K1D: who gives a fuck who you are?
Ryo Yasha: ROFL I DONT CARE WHO YAS ARE..
NOQUAR: "I took it from Frytz's goat"
Hedron: Now Frytz, the Snowie Gestapo will ace her before anyone sees it
Ryo Yasha: YER EVIL WAS DECENT...
Ryo Yasha: SO YER KGFS....
Ryo Yasha: BUT YOU STILL FUCKIN SUCK
Frytz Gryn: okok
AZIMER: TELL THEM FOR AN ECLOAK
FAT K1D: Ryo don't talk about people sukcing ;p
FAT K1D: er sucking too
Frytz Gryn: I PUT A DEAD BABY IN MY CUNT
Ryo Yasha: ROFL FATTY WANTS TO SUCK ME AGAIN ;X
FAT K1D: nah ryo
NOQUAR: You two go DM and figure it out.
FAT K1D: yer still kfgs so {S suckit
War Knight: FRYTZ FOR YOUR LAME SURNAME YOU GET THE BOOT!!
Hedron: frytz! lmao!!!!!!
Ryo Yasha: -LAUGHS-
Hedron: ROFLOL!!!!
Hedron: WHAT YOU TALKING ABOUT?! THAT'S HILARIOUS!
Hedron: NOW FUCKING PICK SOMETHING WE CAN USE! <WHACK!>
Hedron: STUPID
War Knight: CHATHWUSS
Frytz Gryn: Hed, you know I can't compromise my humor for Snowie
Hedron: <still laughing about that "this guild would suck if Hed was GM"
Frytz Gryn: You think up something
FAT K1D: Chathmirur? {S bootheadf
Hedron: LMAO!
Ryo Yasha: FETUS DEPOSITORY
ChathMirur: YO WAR
AZIMER: FETUS DEPOSITORY
Hedron: OK BIOTCH!
War Knight: "My baby wasnt done yet"
Hedron: THIS IS YER FER REAL SURNAME
Hedron: THIS IS IT
Frytz Gryn: Thats why I've had four accounts over the last three years;-x
Hedron: READY???
Ahlora: Sure
Hedron: "I PUT A DEAD BABY IN MY HUNT"
Frytz Gryn: lol
AZIMER: ROFL
Hedron: FUCKING CLOSE ENOUGH
FAT K1D: "I'm a mute"
Frytz Gryn: Won't fit ;p
Hedron: FAT KID! LMAO!
Ryo Yasha: "I HAVE A DEAD BABY IN MY HUNT?"
Ahlora: I fucking talk when there is something worthwhile for me to respond to...
Ahlora: I'm still fucking waiting.
FAT K1D: rofl
Frytz Gryn: Ahlora, make yourself a surname bitch
Ryo Yasha: LURKER
Hedron: OKOK "DEAD BABY IN MY HUNT"
Ryo Yasha: =BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT=
Hedron: GOOD ENOUGH
FAT K1D: she follows the old rule
FAT K1D: "don't talk unless spoken to"
Hedron: Ahlora, I'll give you something to respond to. You're weak. You don'
AZIMER: WOMEN ARE BETTER SUCKING THAN TALKIGN
Hedron: You don't have the stomach for this.
Hedron: You brace yourself, you close your eyes, and you pretend.
Frytz Gryn: LMAO AZ
FAT K1D: anyhow
Ryo Yasha: OH SHIT HEDDIES OFF IN ONE OF HIS RANTS...
FAT K1D: we've already got trae as the kaaos whore
Hedron: But in the end, your goodie nature will bubble up, and you'll forget the bitter taste of evi
Ryo Yasha: .WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Hedron: you'll warp back to a pathetic mewling child, playing IM games and cyber sex
Frytz Gryn: LMAO FAT!
FAT K1D: she'll blow more dick than ari in the end
Ryo Yasha: ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hedron: BUT, in the meantime. <laughing> You might be worth a laugh or two
Hedron: WWHHEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAT K1D: who knows
FAT K1D: maybe MD did her saying too
AZIMER: AND THE RESPONSE IS......
Ahlora: Surname... I killed it then stuffed it.
ChathMirur: HAALLLA LUUU YAAA Hedy,,,,preach it
Ryo Yasha: =BOOOOOOOOOOOOOOOOOT=
FAT K1D: after all that is the only shit she's said
Hedron: <laughing> She's making up her own fucking surname
FAT K1D: shut the fuck up chath
Ryo Yasha: SURNAME... "DEAD BABY ON BOARD"
Frytz Gryn: LMAO.. Don't tell me Trae put out to Fat Kid.. thats lower than low ;-X
Hedron: ryoi!!!!!
Ryo Yasha: COURTESY OF NEUROSIS.
Hedron: HAHAHAHAHAHAAHA!!!!
Hedron: RYO!~!!1
Hedron: HAHAHAAHJAHAH!!!!
AZIMER: SHE ALSO HAD A "OH YEA?"...CLASSIC COMEBACK
FAT K1D: shaddup frytz
Hedron: OF SHIT! THAT'S IT
Hedron: Hedron: HORNY FOR EVIL!!!!!!!!!!!!!!!! {S WHEEEEEEEEEE!! TRAMP1, I like tha
Hedron: Hedron: HORNY FOR EVIL!!!!!!!!!!!!!!!! {S WHEEEEEEEEEE!! TRAMP1, I like tha
FAT K1D: yer goat digs me ;p
NOQUAR: lol frytz, trae dont even put out to me
Ryo Yasha: ROFL... EVEN WITH NO ACCOUNT NEURO MANAGES TO AMUSE US
Hedron: SURNAME... "DEAD BABY ON BOARD"
Hedron: SURNAME... "DEAD BABY ON BOARD"
Hedron: SURNAME... "DEAD BABY ON BOARD"
Hedron: SURNAME... "DEAD BABY ON BOARD"
Ryo Yasha: OK BITCH
Ryo Yasha: THATS THE ONE YOU GOT
FAT K1D: Surname..."I'm deaf AND dumb"
Frytz Gryn: "it wasn't a goat, so I put it back"
Ryo Yasha: SUCK IT UP AND PUT IT ON
Hedron: WHHEEEE!!!!
FAT K1D: Lord sins and chathmirur
Hedron: AND EVIL SAYING NUMBER TWO IS COMING UP
War Knight: Sins has returned
Lord sins: FUCKIN PUNTS!!!
FAT K1D: this is gettin sad as shit
FAT K1D: anyhow
Frytz Gryn: Hucka Fucka Lucka



rd sins: WELL LATERS YA FUCKIN WANNABE'S
FAT K1D: don't bother him
Ryo Yasha: ROFL FUCKIN 10 TIME ZONES AWAY AN SHIT
Hedron: IT'S ALL OVER
Ryo Yasha: LATTAS AZ
Hedron: NOTHING TO SEE HERE
Hedron: GO HOME
Hedron: DISPERSE
FAT K1D: hmm
Hedron: <laughing>
Lord sins: I WILL COME BACK WHEN YOU PREPARE ;>
Hedron: DID YOU HEAR ME?!
FAT K1D: now hed rapes the lurkers ;p
Ahlora: see ya guys.
Ryo Yasha: ROFLMAO
Hedron: I SAID THE GOAT-ASS FUCKING IS OVER
Ryo Yasha: COME BACK WHEN YOU GET THE GOAT CUM OUTTA YER MOUTH
FAT K1D: the perfect dead horses ;p
Ryo Yasha: ROFL
Ryo Yasha: WE LET ANOTHER LURKER IN ;X
FAT K1D: cya hookahs
Lord sins: ;>
FAT K1D: Ahloha should get the boot
Hedron: <laughing>
Ryo Yasha: SHOULDA GIVEN THE BITCH A PUPPET MASTER ;X
FAT K1D: KAAOS MUTE is not an acceptable name
Hedron: Nah. After that evil saying, gotta give her a chance to prove out
Ryo Yasha: ROFL
Ryo Yasha: -LAUGHING- WAS A DECENT SAYING
FAT K1D: MD prolly wrote that one like he did ari ;x
Hedron: <laughing>
ChathMirur: That sucked,,,,,,car alarm went off just woke up the whole complex heheheheh fuck em
Ryo Yasha: WHO THE FUCK IS SHE ANYWAY?
Ryo Yasha: LYNX?
FAT K1D: or neuro wrote it like he did xy ;p
FAT K1D: she's my personal cyber whore
Ryo Yasha: (NEUROSIS) SHHH ;P
Hedron: Neuro, you wrote Xy's?
Hedron: BOOT!
Hedron: <smirk>
Hedron: Just kidding ;>
Ryo Yasha: (NEUROSIS) =LAUGHS= PITY ;>
Ryo Yasha: MAYBE WE SHOULD GET NEURO TO WRITE SIN'S...
FAT K1D: ryo is that accually neuro
Ryo Yasha: JUST FOR ENTERTAINMENT VALUE.
Hedron: Neuro, you been playing magestorm?
Ryo Yasha: FATTY YAPS
FAT K1D: or are you switching hands for people ;x
Ryo Yasha: (NEU) ITS MY FUCKIN PUTER ;P
Ryo Yasha: ROFL BUT I ACTUALLY HAVE AN ACCOUNT LEFT
FAT K1D: check out subspace bitchs
FAT K1D: it's a lame ass game that i'm good at ;p
Ryo Yasha: (NEU) KD YA BITCH, SUCK ME..... AGAIN ;>
Ryo Yasha: RIGHT AFTER YOU GET YER TONGUE OUTTA MY ASS ;P
FAT K1D: hmm
Ryo Yasha: I FUCKIN SCHIZO!!!!
Ryo Yasha: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
FAT K1D: after ryo stops fighting with himself
Ryo Yasha: 2 WEEKS FUCKER...
FAT K1D: i'm outta here
Ryo Yasha: AND I WILL BE BACK PERMANANTLEY
Ryo Yasha: FUCK THE SPELLING
Hedron: cooh
Ryo Yasha: (NEU) I'LL BE BACK SOON AS YA ALL NOTICE HOW LAME A CERTAIN BITCH IS WHEN I
Ryo Yasha: ...AIN'T FEEDIN HER LINES AND DOIN HER WPCS ;P
Ryo Yasha: ROFLMAO!!!
Hedron: <laughing>
Ryo Yasha: WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ryo Yasha: DO I SENSE A BOOT?!!?
Ryo Yasha: -LAUGHS-
Ryo Yasha: HEDDY MAKE HER SHIT REAPPLY
Ryo Yasha: SEE WHAT SHE CAN COME UP WITH ON HER OWN
Hedron: No. Cause who the fuck knows when to believe yer sorry ass.
Hedron: <laughing>
Ryo Yasha: ROFL THIS IS KD YA FUCKIN MORMON ;P
Ryo Yasha: I VOTE WE BOOT ALL THE FUCKIN LURKERS.
Ryo Yasha: I GOTTA FUCKIN TALK TO PEOPLE THAT ARE IN THE SAME ROOM ON THE PUTER JUST TO FILL UP THE
Ryo Yasha: GODDAMN SCREEN
Hedron: I vote we fucking make sure Snowie and her gestapo don't get us with their minimum membershi
Hedron: p rules
Ryo Yasha: FUCKEM AN FEED EM HORSESHOES
Ryo Yasha: WE NEED WHAT 45?
Hedron: I dunno.
Ryo Yasha: ROFL,.....
Hedron: Rellikk is in charge of that shit
Hedron: I just talk smack
Hedron: <grin>
Ryo Yasha: -LAUGHING-