PDA

View Full Version : HH: 7-21-03 - Toolio, Meneleus, Xenomorph



Tyo
06-10-2004, 03:46 PM
Toolio becomes KGFS
- Menelues must complete the task of playing BS as "JackoffBob" until his name is changed to become KGFS
- Xenomorph must post a screenshot of dancing for Rann in SWG.

Here's the log.

[19:22] <Rann> Fagron
[19:22] <Rann> Kal
[19:22] <Rann> Find me Splintercell!
[19:23] <Rann> then
[19:23] <Rann> email them to rannkaaos1
[19:23] <KalMirage> rofl hold on, let me look
[19:23] <Nurgling> Find me GTA3 Vice City.
[19:23] *** Tyo sets mode: +oo Hedron War_Knight
[19:24] <Nurgling> I have Splintercell for Xbox. Have you played it at all Rann?
[19:24] <KingKobra> toolio should be here soon... he been on a project keeping em late at work
[19:24] <Rann> nope
[19:24] <Rann> any good?
[19:24] <Rann> I r want KOTOR
[19:25] <Nurgling> Yeah Splintercell is great. I haven't gotten KotoR yet, but everyone keeps saying it kicks ass.
[19:25] <Hedron> KAAOSers, read yer email
[19:26] <Nurgling> Fallout: Brotherhood of Steel is coming out for Xbox as well, that fucking looks awesome.
[19:26] <SUPERNOVA> rgr
[19:26] <Rann> heh i downloaded fallout 2 last night
[19:26] <Rann> and played it
[19:26] <KingKobra> that mailstring is ASS
[19:26] <KingKobra> no mail
[19:26] <Rann> no email
[19:27] <Rann> nm
[19:27] <Nurgling> I love the Fallout series. Fallout: Tactics is good to.
[19:27] <Tyo> LOL. That's becaus ehe sent it ot hte wrong place
[19:27] <Tyo> Try now;p
[19:28] <Nurgling> I still say we use the spelling b
[19:28] *** Toolio has joined #kaaos
[19:29] *** Rellik has quit IRC (Read error: 104 (Connection reset by peer))
[19:29] <KalMirage> New applicants, please spell something evil
[19:30] <Hedron> lol
[19:30] <Hedron> Whaaasssuuupppp
[19:30] <KalMirage> I vote for HAIKU sayings
[19:30] *** Rellik has joined #kaaos
[19:30] <SUPERNOVA> lol
[19:30] <Hedron> lmao!
[19:30] <Hedron> Yah
[19:30] *** Meneleus has joined #kaaos
[19:30] <Hedron> That's a good fucking idea
[19:30] *** Tyo sets mode: +o Rellik
[19:31] <War_Knight> haiku evil sayings.... I like that too
[19:31] <Hedron> Nova probably has some phat haiku up in him
[19:31] <Nurgling> Please spell shit.....S H I T.....I'm sorry but that is wrong, the correct spell is N W S N O W I E. Please try again.
[19:31] <Hedron> (laugh)
[19:31] <Rann> I vote no
[19:31] <Rann> HEDRON
[19:31] <Hedron> WHAT
[19:32] <Nurgling> Please spell Child Molester....M A L H A V O K. Correct, you may join KAAOS now.
[19:32] <Rann> What can you offer kaaos that we dont already have?
[19:32] <Hedron> HOW ARE STAR WARS GAYAXY, RANN?
[19:32] <Rann> I wouldnt know, its always down
[19:32] <Hedron> I CAN OFFER MY FOOT UP YER ASS
[19:32] *** HEXAN has joined #kaaos
[19:32] <Hedron> lol
[19:32] <Hedron> another gheh ghame
[19:32] <Tyo> Get yer ass back inPS Rann
[19:32] <SUPERNOVA> my dick in your mouth
[19:32] <Hedron> yah, you fag
[19:32] <Nurgling> Hed, its 70% done. You'll be playing THEM to beta test their game, not worth playing at the moment.
[19:32] <Hedron> nova is starting his haiku
[19:32] *** Warpig has joined #kaaos
[19:32] <Rann> Ok, pay my subscription and ill play
[19:32] <KalMirage> Rann is a homo | He blows wookie cum bubbles | I surely vote no
[19:32] <SUPERNOVA> lol
[19:32] <Rann> lol
[19:32] <Meneleus> ever with the fag talk here
[19:32] <Rann> I killed jawas the other night
[19:32] <Hedron> LMAO!!!
[19:33] <Hedron> WWHEEEE!!!!
[19:33] <Tyo> Your playing MTG and bitching about a PS subscription?
[19:33] <Hedron> Kal with the haiku
[19:33] <Rann> Im playing mtgo with cards about 7 months ago
[19:33] <Xenomorph> PS got boreing fast
[19:33] <Hedron> rann, the important question is did you rape their little robed corpses?
[19:33] <Hedron> morph, s'cause you played more than any 4 other guys
[19:33] <Rann> yes, desication of the dead is my prime objective
[19:33] <Hedron> can you grief in star wars?
[19:33] <Tyo> Play a lil less and mix it up. Does wonders;p
[19:34] <Hedron> or only make droids or some shit?
[19:34] <Rann> You cant do shit
[19:34] <Rann> its never up
[19:34] <Rann> when it is
[19:34] *** Tyo sets mode: +o Warpig
[19:34] <Rann> its broke
[19:34] <Xenomorph> When I game I game hardcore
[19:34] <Warpig> like your dick
[19:34] <Hedron> heh heh
[19:34] <Nurgling> Rannconobi.."These blaster marks are to accurate for Sand People. This is the work of Imperial Storm Troopers."
[19:34] <Tyo> Xeno .... AKA Joker Lite
[19:34] <Hedron> LMAO!
[19:34] <Rann> heh
[19:34] <Hedron> Ranconobi
[19:34] <HEXAN> swg?
[19:34] <Hedron> I didn't even read the rest of that
[19:34] *** Rellik has quit IRC (Read error: 104 (Connection reset by peer))
[19:34] <KalMirage> I thought Pig was Joker Lite
[19:34] <Hedron> Rannconobi was funny enough
[19:34] <Rann> You will be the death of me
[19:34] <Tyo> Ahem, Xeno .... Warpig Lite
[19:35] <Rann> You dont want to sell me deathsticks
[19:35] <Warpig> wash your mouth, Kal
[19:35] <Rann> You want to go home and rethink your life
[19:35] <KalMirage> Heh!
[19:35] <Xenomorph> mmm I'm just plain old xenomorph
[19:35] <Tyo> Yes, but yer the Joker Archtype gamer
[19:35] <Tyo> Just not as good
[19:35] <Hedron> warpig, just as pissy, but not as filling? Exactly how did you know pig was joker lite, kal?
[19:35] <Nurgling> Young Rannskywalker.."Its Hedronwan! He's holding me back! I'm ready for the trial now!"
[19:35] <Rann> Pig cant handle the load like joker
[19:35] <Rann> he spits it out
[19:36] <Hedron> LMAO!
[19:36] <Tyo> LMFAO
[19:36] <Hedron> WHEEE!!!!
[19:36] <Warpig> I just can't put the 10 hours a day Joker plays....
[19:36] <Hedron> no shit, who cans
[19:36] <Tyo> Supernova's so muc hbetter when he doesn't actually have to do evil
[19:36] <Hedron> -s
[19:36] <Warpig> heh...Xeno ;D
[19:36] <Hedron> lmao
[19:36] <KalMirage> Rofl
[19:36] <Rann> lol
[19:36] <Hedron> OK LET'S GET THIS TRAIN WRECK STARTED
[19:36] <Nurgling> Kalamadala .."Oh Ani! Buttfuckx0r me more! Give me the FULL darkside in my Naboo poopshoot!"
[19:36] <Hedron> TOOLIO
[19:36] <Hedron> STEP UP YOU LITTLE PISSANT
[19:36] <SUPERNOVA> 8==========D suck it
[19:36] <Hedron> YOU GOT SOMETHING TO SAY YOU CRACK WHORE?
[19:36] <KalMirage> I like most of our new recruits when they don't say anything and just do like I tell them
[19:37] <Rann> (_)_)//////////////////////D
[19:37] <Toolio> YES YOU CUNT LAPPING SHITBAG
[19:37] <Hedron> KALMIRAGE: i LIKE MY RECRUITS LIKE I LIKE MY WOMEN. STRONG AND BLACK.
[19:37] <Tusc> Hadron Solo : thats your sister you sick fuck
[19:37] *** Joker has joined #kaaos
[19:37] <Rann> lol
[19:37] <KalMirage> Amen
[19:37] *** Tyo sets mode: +o Joker
[19:37] <SUPERNOVA> roflmfao
[19:37] <KalMirage> Baby got back
[19:37] *** Rellik has joined #kaaos
[19:37] <SUPERNOVA> WORD DOG
[19:37] <Joker> Kal is talking about my ass again
[19:37] <Xenomorph> lol
[19:37] <Hedron> WELL WHAT THE FUCK DO YOU HAVE TO SAY, TOOLIO?
[19:37] <KalMirage> Speaking of Joker Lite...
[19:37] <Rann> (__.__) <------warpig (__O__) thats your difference!
[19:37] <Nurgling> Well Toolio can use swear words, he's KAAOS alright
[19:38] <Warpig> ctrl-C
[19:38] <Warpig> ctrl-V
[19:38] <KalMirage> Nurg: That's a step up from our previous recruits ;p
[19:38] <Hedron> LMAO
[19:38] <Nurgling> True, so very true.
[19:38] <Tyo> CUT AND PASTE FASTER DAMMIT
[19:38] <Hedron> COPY COPY COPY
[19:38] <Hedron> PASTE PASTE PASTE
[19:38] <Warpig> rann, stop drawing dick heads
[19:38] <KingKobra> ahha
[19:38] <Nurgling> Haven't seen Ego in forever, he in prison again?
[19:38] <Hedron> LOOK MAN, IF YOU HAVE A STEPHEN KING NOVEL IN FRONT OF YOU, YOU SHOULDA TYPED IT IN EARLIER
[19:38] <Toolio> I HAVE TO SAY YOU ARE ALL FUCKING PUKE AND CUM FILLED FAGGOTS AND AMOUNT TO NOTHING MORE THAN PILE OF SHIT AND CUM MIXED TOGETHER INTO A MOCHA COLORED SHIT FLAVORED BUCKET SOF F\REFUSE
[19:38] <Hedron> LOL
[19:38] <KingKobra> I think he has flashcards
[19:39] <Hedron> ROFLMAO, KK
[19:39] <Tyo> WHEEE!
[19:39] <Rann> Would you rape your mother had you come across her asleep naked????
[19:39] <Hedron> HEY, THAT WASN'T BAD
[19:39] <Rann> (stephen king, name the book?)
[19:39] <Xenomorph> WOW caps lock wars!
[19:39] <Toolio> BUT ENOUGH OF MY SEETHING HATRED OF YOU ALL DISEASED NUTSACKS
[19:39] <SUPERNOVA> If you are camping and you wake up with cum on your mouth and your ass hurts do you tell you frends?
[19:39] <Joker> gotta be the first time "mocha" has been said in here
[19:39] <Nurgling> Already did that Rann. Next question...oh wait that was for the recruit. My bad.
[19:39] <Rann> Evil must be said in caps ;p
[19:39] *** Tyo changes topic to 'NOTHING MORE THAN A PILE OF SHIT AND CUM MIXED TOGETHER INTO A MOCHA COLORED SHIT FLAVORED BUCKED OF REFUSE'
[19:39] <Hedron> LOL NOVA
[19:39] <Rann> that smacks of Egoprime
[19:39] <Toolio> I WANT TO SACRAFICE A FAGGOT IN HONOR OF MY ASCENSION
[19:39] <KingKobra> MY BALLS ARE ITCHY SCRATCH THEM QUICKLY
[19:39] <SUPERNOVA> lets go campeing
[19:39] <Hedron> RANN
[19:39] <Rann> MONGOLIAN SPERM MIXTURE STUFF
[19:39] <Onyx> lol
[19:39] <Hedron> HE'S LOOKING FOR YOU
[19:40] <Nurgling> Rann, lay down on the table so Toolio can sacrafice you real quick. Lets get this over already.
[19:40] <Tyo> I'd recommend Rann or Onyx Toolio
[19:40] <Rann> Im sorry, he said fag, not god. Freudian slip
[19:40] <Toolio> I WILL DESCRBIE HOW I WILL SACRAFICE A JACKHAMMER WHORE
[19:40] <Hedron> NURG HAHAHAHA
[19:40] <Hedron> WELL HURRY UP
[19:40] <Onyx> wtf is a jackhammer whore
[19:40] <Nurgling> Jackhammer whore..Joker your up.
[19:40] <Hedron> LOL
[19:40] <Toolio> I WILL WEDGE THE JACKHAMMER INTO THE GROUND SO THAT THE BARRELS STICK UP AND SLAM THE WHORE DOWN SO THAT THE GUN IS JUAMMED UP HIS ASS
[19:41] <KingKobra> its a PS reference.. you wouldn't understand
[19:41] <Rann> Nurgs just pissed the KKK didnt renew his membership when his check bounced
[19:41] <Tyo> No no ... Get this, and i quote Joker "FUCKING CHAINGUNNING BITCHES, THAT WEAPON IS BROKEN"
[19:41] <Onyx> I started playing PS KK, I suck, but I started playing
[19:41] <Joker> he mailed it in with a malcomn x stamp and it pissed them off
[19:41] <Meneleus> ha
[19:41] <SUPERNOVA> ha
[19:41] <Toolio> I THEN RIP OUT HIS TONGURE AND USE IT TO TIE THE TRIGGER DOWN
[19:41] <KingKobra> I suck too so I am a max
[19:41] <Nurgling> No shit Rann. After I spent all the cash on the gass we needed to burn the jews to the other night. Fucking assholes.
[19:41] <Rann> ha ha!
[19:41] <Hedron> OUCHIE
[19:41] <Meneleus> lol
[19:42] <Hedron> NEED TP FOR MY BUNGHOLE
[19:42] <Rann> we should do hell holes in Ventrillio chat so the text to speechj thing
[19:42] <Hedron> TEE YO
[19:42] <SUPERNOVA> IS IT TRUE YOU SUCK THE BEST DICK IN THE KLAN
[19:42] <Joker> that chaingun was broken in beta, goddamit. it was the JH of beta ;p
[19:42] <KalMirage> Rofl
[19:42] <Nurgling> No Super, thats your grandmother and you acutally tie.
[19:42] <Rann> well this has degenerated into random access bullshit
[19:42] <Hedron> OKOKOK ENOUGH OF THE EVIL TOOLIO. WE'RE OVERWHELMED AND SHIT. EVERYBODY OVERWHELMED? GOOD.
[19:43] <Hedron> ANYBODY GOT ANY QUESTIONS FOR THIS FUCKWAD?
[19:43] <Toolio> AS THE BARRELS SPIN AND THE ROUNDS SHOOT UP HIS TORSO BLOWING OUT BRAINS AND BLOOD INTO AIR AS THE BARRELS ROTATE, SPINNING HIM LIKE A CORRUPTED FOUNTAIN OF BLOOD, BRAINS SHIT AND THE VISCOUS, PUNGENT CUMLIKE PUS THAT IS AT THE VERY HEART OF ALL JACKHAMMER WHORES
[19:43] <Rann> WHAT IS YOUR FAVORITE COLOR!
[19:43] <Toolio> WELL THAT IS MORE EVIL THAN YOU PUSSIES HAVE HAD IN THIS PLACE FOR THE THREE MONTHS I BEEN COMING HERE
[19:43] <Joker> Hook!
[19:43] <Toolio> GODDAM MOCHA YOU FUCKER
[19:43] <Rann> Guts an ass of all ps
[19:43] <Tyo> Hell HOle channel setup in Ventrilo
[19:43] <Nurgling> lol
[19:43] <Tusc> if Hardon has a mole on his ass....a live four legged furry mole...and a snorkel...whats he planning?
[19:43] <Tyo> For those of you that like to hear things in detail;p
[19:43] <SUPERNOVA> i vote yes but no and coULD BE MIGHT BE YES BUT NOT NO SO YA
[19:43] <Hedron> IS YOUR HEAD AS BIG AS AN ORANGE ON A TOOTHPICK?
[19:44] <Rann> Make next hellhole in Vent
[19:44] <KingKobra> kgfs get no vote god damn it
[19:44] <Tusc> i vote no on KK
[19:44] <Hedron> LOL
[19:44] <Rann> I vote no
[19:44] <KingKobra> hah your 7 years too late
[19:44] <Hedron> OK VOTE OR SOMETHING!
[19:44] <Tyo> Well. HE actually had a story
[19:44] <Rann> TOOLIO, What the fuck makes you think your kaaos material?
[19:44] <Tyo> Which is fucking truely amazing
[19:44] <Raplo> SUPERNOVA = KIMERA?
[19:44] <War_Knight> Not to break tradition.. I have to vote no
[19:45] <KalMirage> 2.0
[19:45] <Hedron> RAPLO, KINDA
[19:45] <KingKobra> Rann is gay for asking that
[19:45] <Warpig> Kimera was alpha version
[19:45] <Tyo> You missed that HH Raplo? Supernova's surname is Kimera 2.0
[19:45] <KingKobra>
[19:45] <Nurgling> Toolio, if you were a Minotaur, and some bitch in your group said "Lets kill something". What would you do?
[19:45] <Rann> I thought that was already established
[19:45] <Joker> we all vote no!
[19:45] <Raplo> like i read any shit you fucks post
[19:45] <Toolio> CAUSE i LIKE HANGING WITH FAGGOTS AND INTERNET "TOUGHT GUYS"
[19:45] <Rann> Heh nurgs i remember that from beta
[19:45] <Toolio> NOT BETTER PLACE THAN THIS
[19:45] <Hedron> LMAO
[19:45] <Hedron> OK ANSWER ANTOHER QUESTION, TOOLIO
[19:45] <Rann> Well hes got kal pegged!
[19:45] <KalMirage> I still vote yes if he insults Tyo with a Haiku
[19:45] <SUPERNOVA> THATS 5.0 GOT THE UPGRADE
[19:45] <SUPERNOVA> YOU ASS
[19:46] <Tyo> Well, you got a point. You actually make sense
[19:46] <Hedron> TYO
[19:46] <Hedron> TALLY UP THE VOTE
[19:46] <Hedron> FIGURE OUT WHAT THE COUNT IS
[19:46] <Tyo> Fuck the vote
[19:46] <Hedron> AND THEN IGNORE IT AND TELL US IF HE'S IN
[19:46] <Tyo> He's in;p
[19:46] * Rann Votes yes
[19:46] <KingKobra> i vote YES
[19:46] <Hedron> NEXT!!!!
[19:46] <Hedron> MENELEUS!!!
[19:46] <Hedron> STEP UP YOU FAGGOT!
[19:46] <War_Knight> wtf... actual yes votes
[19:46] <Warpig> pop lock....rest of you have to wait for someone to leave
[19:46] <Rann> drat and bebothered
[19:46] <Toolio> TYO IS A FAG, HE LIKES LITTLE BOYS ASSES, HE DEEP THROATS MEN ALOT
[19:47] <Toolio> 6 ON THE LAST ONE, BUT FUCK YALL
[19:47] <Hedron> YAH, WE KNOW TOOLIO
[19:47] <Meneleus> FUCK MOTHERFUCKER ASSHOLE FREAKSHOW CUNTBAG BITCHSLUT
[19:47] <KingKobra> WK when the dude getting voted on can bench over 300lbs and works within 1 mile of you.. that is how a person votes
[19:47] <HEXAN> try too.. He deep throats men too
[19:47] <Meneleus> DID I MISS ANY
[19:47] <Meneleus> OH YEAH CUMHOLE
[19:47] <Meneleus> FUCKFACE
[19:47] <Hedron> LOL
[19:47] <KalMirage> It's the attempt that counts
[19:47] <Meneleus> THERES A FEW OTHERS IM SURE
[19:47] <Hedron> WHAT ELSE YOU GOT TO SAY YOU FREAK?!?
[19:47] <Tyo> Well. Now that we have established Meneleus' entire vocabulary
[19:47] <Tyo> Please string those words into a Haiku
[19:47] <SUPERNOVA> YA MENELEUS
[19:47] <Meneleus> OH BUT THERES MORE
[19:47] <Hedron> OH GOOD
[19:47] <Joker> I thought he was just introducing himself
[19:47] <Tusc> Everyone votes NO [ Foolio can go suckit [ back to your gay porn
[19:48] <KingKobra> i like evil... evil is nice yes.. it is
[19:48] <Hedron> LOL
[19:48] <Hedron> JOKER!
[19:48] <Hedron> HAHAHAHAH
[19:48] <Meneleus> I ABJURE ALL THINGS LIGHT HOLDING IN CONTEMP ALL ITS WORKS AND WORSHIOOERS
[19:48] <Hedron> ABJURE?
[19:48] <Hedron> DID HE JUST ABJURE SOME SHIT?
[19:48] <Meneleus> YEAH ABJURE
[19:48] <Meneleus> LOK ITUP
[19:48] <Hedron> MAO
[19:48] <Hedron> L
[19:48] <KingKobra> wait
[19:48] <Rann> a gay man, throatfucked daily, Tyos love OMG HAIKU!
[19:48] <Warpig> I put on my wizard hat
[19:48] <KingKobra> that is a spellcasting skill in EQ
[19:48] <KalMirage> rofl
[19:48] <Hedron> RANN! LMAO!
[19:48] <War_Knight> and robe
[19:48] <SUPERNOVA> LOL
[19:48] <Meneleus> EVER WAS IT SO AND EVER SHALL IT BE
[19:49] <Meneleus> FEAR EVIL!!!
[19:49] <Hedron> THOU ART RIGHTETH!
[19:49] <Hedron> EVILETH IS EVIL!
[19:49] <Hedron> AND VERY TO BE FEAR-ED
[19:49] <Meneleus> ITS THE MOST EVILEST
[19:49] <Hedron> LMAO
[19:49] <Hedron> OK
[19:49] <SUPERNOVA> YOU ART SUCK GOOD MENELEUS
[19:49] <Hedron> WHO HAS QUESTIONS FOR THIS FUCK NUT?
[19:49] <Hedron> I HAVE ONE
[19:49] <Rann> Menelus, is come clear?
[19:49] <Rann> er cum?
[19:49] <Hedron> WHAT IS THE DIFFERENCE BETWEEN MENELEUS AND ETRIUS? ARE THEY THE SAME PERSON, OR JUST GAY LOVERS?
[19:49] <SUPERNOVA> DOES YOUR ASS HURT AFTER I FUCK YOU?
[19:50] <Tyo> WHAT DOES THE PHRASE TARQAC! MEAN?
[19:50] <Meneleus> NAH - U USE THE LUBE
[19:50] *** Rann sets mode: +o Rellik
[19:50] <Nurgling> Meneleus, if you were gay, would your name be Rann?
[19:50] <Joker> ....
[19:50] <Meneleus> TARQAQ IS THE ORIIN OF HORROR
[19:50] <Meneleus> ORIGIN
[19:50] <Tyo> IF YOU WERE P33NED BY THE TARQAC, HOW WOULD YOU FEEL?
[19:50] <Warpig> That's Iraq
[19:50] <Hedron> LMAO!
[19:50] <Rann> P33n all up in your eye
[19:50] <Meneleus> TARQAQED OF COURSE
[19:50] <Hedron> DEFINE "P33N" AND USE IT IN AN ADVERTISING SLOGAN
[19:50] <Rann> hahah
[19:50] <Meneleus> HA
[19:50] <Rann> P33n, it looks good on ya
[19:51] <Hedron> P33N, IT'S WHAT'S FOR DINNER
[19:51] <Hedron> GIVE HER P33N
[19:51] <Rann> My doctor said "p33n"
[19:51] <Meneleus> P33N, THE OTHER WHITE MEAT
[19:51] <Hedron> ANSWER THE QUESTIONS, MENELEUS
[19:51] <Nurgling> p33n the other white meat
[19:51] <Tyo> ANSWER THE QUESTIONS!
[19:51] <Meneleus> BEET YOU nURG
[19:51] <Tyo> Or ... just come up to the throne and kneel
[19:51] <Hedron> ANSWER THE QUESTIONS!!!
[19:51] <Hedron> AND BOB
[19:51] <SUPERNOVA> AND BO AND BOB AND BOB AND BOB
[19:51] <Meneleus> I'LL JACK ON THE THRONE
[19:51] <Nurgling> Only thing you beat is my meat deepinyer mouth
[19:52] <Hedron> OK!
[19:52] <Hedron> VOTE ON THIS FAG!
[19:52] <Tyo> You almost had that Menelues ... You'll be jacked on the throne;p
[19:52] * Rann Votes no
[19:52] * Joker votes zzzz
[19:52] <Warpig> I vote yes on Bob
[19:52] * Hedron VOTES HUH?
[19:52] <Hedron> YAH, BUT WHAT ABOUT MENELEUS? HE'S UNDER BOB'S DESK
[19:52] * KingKobra abjures a no vote
[19:52] <KalMirage> I vote yes on the letter Q
[19:52] <Nurgling> If he calls Rann a fag, and threatens to fuck Joker in the ass, while telling Azmo to shut the fuck up, I'll vote yes.
[19:52] *** War_Knight is now known as Evil_Mr_Spock
[19:53] <Hedron> OK BEFORE WE MOVE ON
[19:53] <Tusc> i thought this was etrius
[19:53] <Hedron> WE NEED SOME SURNAMES
[19:53] <Evil_Mr_Spock> Odd, I sense no evil here
[19:53] <Hedron> TOOLIO - I DUB THEE------------------------------------
[19:53] <Hedron> CUM BUCKET
[19:53] <SUPERNOVA> USE THE TARQAC MY SON
[19:53] <Warpig> Nurg that was kimera
[19:53] <Meneleus> YOUR DRUNK TUSC
[19:53] <KingKobra> HAHAHA
[19:53] <Joker> If Kobe Bryant raped you, would you sue or try to get pregnant?
[19:53] <Tyo> LMFAO
[19:53] <Hedron> TYO
[19:53] <Meneleus> HE DID - IM PREGANT
[19:53] <SUPERNOVA> lol
[19:53] <Hedron> LMAO JOKER!!!
[19:53] <KingKobra> turd burglar for meneleus
[19:53] <SUPERNOVA> wtf fag
[19:53] <Tusc> i am not drunk...im stoned ...and i think i would sue
[19:53] <Joker> rofl
[19:53] <Hedron> TYO, GATHER UP THE VOTES ON MENELEUS, PUT THEM IN A BUCKET AND PISS ON THEM
[19:54] <Hedron> AND THEN TELL US WHETHER MENELEUS IS IN
[19:54] <Tyo> Meneleus ... it's a hung vote. Sooo ....
[19:54] <Meneleus> SO HED CAN DRINK IT
[19:54] <Warpig> since you're not hung...
[19:54] <Rann> Come back next week
[19:54] <KalMirage> I think we need a KAAOS Mad lib for the next generation of evil sayings
[19:54] <Hedron> (chanting boot)
[19:54] *** Evil_Mr_Spock is now known as War_Knight
[19:54] <Meneleus> I KNEW I SAW YOU IN MY ROOM WAR
[19:54] <Tyo> You must make a PS charcter named "JackoffBob" and play him until you get banned.
[19:54] <Joker> rofl kal
[19:54] <Tyo> Then you can be KGFS
[19:54] <Rann> lmfao
[19:54] <Hedron> lmao!
[19:54] <KingKobra> Kobe's assbitch
[19:54] <KalMirage> rofl
[19:54] <Nurgling> lol
[19:54] <Joker> no, the name is KobeRapedMe
[19:54] <Tyo> Once your name is changed ...
[19:54] <Rann> PeckMcP33n
[19:54] <SUPERNOVA> lmao
[19:54] <Tyo> You are KGFS
[19:55] <Meneleus> CANT - NAME TAKEN BY WARPIG
[19:55] <Hedron> MENELEUS ---------- SHOULD YOU CHOOSE TO ACCEPT THIS MISSION, AND MAKE IT TO KGFS, YOUR SURNAME WILL BE.....
[19:55] <Hedron> ABJERKOFF
[19:55] <Rann> Riprendimabigfaggot
[19:55] <SUPERNOVA> uberfag
[19:55] <KingKobra> HAHA
[19:55] <Tusc> ETRIUS
[19:55] <SUPERNOVA> novasbitch
[19:55] <Hedron> NEEEEEEEXXXXTTTT!
[19:55] <Tyo> LMFAO. I was just talking To Hedron ... He asked me, who the hell was Etrius?
[19:55] <Tyo> I said, he's the guy that sounds like Meneleus;p
[19:55] <SUPERNOVA> lol
[19:55] <Hedron> I HAVE NEVER HEARD ETRIUS SPEAK
[19:56] <Hedron> ... i THOUGHT
[19:56] <Joker> and the sad thing is that heddy probably /guildinvited him
[19:56] <Hedron> ...
[19:56] <Hedron> ?
[19:56] <Hedron> ROFLOL!
[19:56] <Tyo> XENOMORPH!
[19:56] <Hedron> XENO!
[19:56] <Hedron> STEP UP
[19:56] <Tyo> YOU STAR WARS PLAYING JOKER EXTRA LITE RANN COCKGOBBLER
[19:56] <Xenomorph> WHAT!
[19:56] <Hedron> YOU GOT SOMETHING TO SAY, OR YOU JUST GONNA SIT ON YOUR THUMB?
[19:56] <Tyo> SAY SOMETHING INTERESTING. NOW GODDAMIT
[19:56] <Xenomorph> mother fucken ass licking PS wonobee jokerbob player
[19:57] <KingKobra> CAPS SIR
[19:57] <Tyo> CAPS YOU FUCKING RETARD
[19:57] <Warpig> pretend you are supernova
[19:57] <Xenomorph> DAMNIT FUCK TARD YOU LIKE IT LIKE THIS
[19:57] <Hedron> LOL
[19:57] <KingKobra> fucktard is one word <---
[19:57] <Tyo> That's a start. now say something intersting or I boot Rann
[19:57] <SUPERNOVA> CAPS IN YOUR ASS HURT
[19:57] <Hedron> TYO LIKES IT LOUD
[19:57] <Tusc> i like a little more plot
[19:57] <Hedron> DON'T MAKE US BOOT RANN
[19:57] <Tyo> ... well, I'll boot him after he updates the webpage anyhow.
[19:57] <KalMirage> I vote yes if you tell us a story. Use the word 'flaberghasted', the letter Q, and the number 7. Make it so.
[19:57] <Tyo> GET GOING XENO
[19:57] <Hedron> HE MAKES THE WEB SITE
[19:57] <SUPERNOVA> BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
[19:57] <Tyo> RANN IS ABOUT TO SUCK BOOT
[19:58] <Rann> The Soul of KAAOS
[19:58] <Rann> KAAOS- The god damn pit. The center of hell. The evil boiling in the hidden chamber of the heart that doesn't show up in any x-ray.
[19:58] <Rann>
[19:58] <Hedron> KAL LMAO
[19:58] <Xenomorph> STOP ASS FUCKING YOUR LITTTLE SISTER LIKE THE SLUT SHE WANTS TO BE AND ASK ME A GODDAMN QES!
[19:58] <Warpig> more like the sole of kaaos
[19:58] <Rann> Rann is about to suck boot? lol
[19:58] <Hedron> RANN, HEY THAT WAS PRETTY GOOD. WHO WROTE THAT SHIT?
[19:58] <SUPERNOVA> OOOOOO K
[19:58] <War_Knight> I'll ask questions... but I won't stop ass fucking my sister for anything
[19:58] <Raplo> If you could write a story using the word 'flaberghasted', the letter Q, and the number 7, how would it go?
[19:58] <Tyo> "A genie offers you a remote control device that will make Tusc do anything you want. Do you accept the gadget? If so, what would you make him do?"
[19:58] <Hedron> OK
[19:59] <Hedron> ASK HIM SOME FUCKING QUESTIONS
[19:59] <SUPERNOVA> IS YOU GIRL READING THIS OUT SO YOU CAN TYPE IT?
[19:59] <Rann> I was flaberghasted when Q appeared on teh deck of teh enterprise and fucked picard in the ass 7 different times
[19:59] <Hedron> XENOMORPH, YOU ASS RABBIT. IF YOU WERE FURRY LIKE AN ANIMAL, WOULD SHIT STICK TO YOUR FUR?
[19:59] <KingKobra> xenomorph was flaberghasted after being drenched in Quiff juice from his mama's 7th pussyfart
[19:59] <Joker> gaahahaha
[19:59] <Hedron> KK LMAO!
[19:59] <Hedron> HAHAHA
[19:59] <Tyo> LMFAO!
[19:59] <Tyo> I VOTE YES ON KK
[19:59] <Meneleus> GODAMN
[20:00] <Tyo> Allright. Time's up.
[20:00] <Tyo> Sorry Rann.
[20:00] <Hedron> ANSWER THE FUCKING QUESTIONS
[20:00] <Joker> Do you prefer girth or length?
[20:00] <Hedron> YOU PISSANT!
[20:00] <War_Knight> I have to vote yes on KK for that as well
[20:00] *** Tyo sets mode: +b *!*@pcp01006154pcs.ladson01.sc.comcast.net
[20:00] <Hedron> JOKER! hahaha
[20:00] * Timer 1 activated
[20:00] * Timer 1 halted
[20:00] *** Rann was kicked by Tyo (Xeno Morph is Fag)
[20:00] <Hedron> HAHAHA!
[20:00] <Xenomorph> i WILL TAKE THE DEVICE THAT WILL MAKE TUSC DO AS i PLEASE, 1ST I WOULD MAKE HIM SUCK MY ASS LIKE A ENIEMA UNTIL I CAME ON SUPERNOVAS FACE WHILE SLAPING TYO ON THE ASS
[20:00] <Warpig> that's your dream?
[20:00] <Hedron> HMMM
[20:00] <KingKobra> eniemas rule
[20:01] <Meneleus> well he's got the fag bit down
[20:01] <War_Knight> whoa... just a tad gay there
[20:01] <Xenomorph> WET DREAM AT THAT
[20:01] <Hedron> MORPH IS GHEH
[20:01] <Tyo> -+b *!*@pcp01006154pcs.ladson01.sc.comcast.net
[20:01] <Joker> i think I DL'd that movie on kazaa by accident once
[20:01] <Warpig> sounds like the Heavy into Jeff flick
[20:01] <Hedron> IT'S NOT WRONG TO BE GHEH OR ANYTHING. JUST STAY OVER THERE.
[20:01] <Toolio> SOUNDS LIKE SOMEONE LIKES THE MANSEX
[20:01] *** Tyo sets mode: -b *!*@pcp01006154pcs.ladson01.sc.comcast.net
[20:01] <Xenomorph> ;P
[20:01] <Hedron> LMAO
[20:01] <SUPERNOVA> BOY PUSSEY
[20:01] <Hedron> PRISON LAW!
[20:01] <KingKobra> like a Honcho Forum article
[20:01] <KalMirage> Xeno is sounding like an email that Azmo sent out recently
[20:01] <Meneleus> that was only to you
[20:01] <Hedron> IF YOU'RE NOT TAKING IT IN THE ASS, YOU'RE NOT GAY, RIGHT? UNLESS YOU'RE HAVING YOUR ASS SUCKED BY A MAN.
[20:01] <Hedron> AZMO DIDN'T SEE IT, SO HE'S NOT GAY
[20:01] <Xenomorph> figured that would get everyones attention and wake them up
[20:02] <Hedron> LOL
[20:02] <KingKobra> you dont have to be a taker to be a fag man
[20:02] <SUPERNOVA> HED FACE IT YOU ARE GAY
[20:02] <Joker> Give us 5 gay porn movie names. Example: Schindler's Fist
[20:02] <Hedron> LMAO!
[20:02] <War_Knight> wake them up to the fact that you are a flaming fag?
[20:02] <SUPERNOVA> BUT YOU SUCK GREAT ASS
[20:02] <Warpig> Grinding Nemo
[20:02] *** Rann has joined #kaaos
[20:02] <Joker> rofl
[20:02] *** Tyo sets mode: +o Rann
[20:02] <Hedron> JOKER WILL BE THE JUDGE OF HIS OWN QUESTION APPARENTLY
[20:02] <Hedron> NONE OF THE REST OF US WOULD KNOW THE TITLES
[20:03] <Xenomorph> lol
[20:03] <Warpig> San Fernando Jones and the Temple of Poon
[20:03] <Hedron> LMAO
[20:03] <Tyo> I'm bored. Were done.
[20:03] <Hedron> VOT
[20:03] <Hedron> E
[20:03] <Tusc> haiku!
[20:03] * Hedron VOTES NO
[20:03] <Rann> I vote yes on hedron for voting no
[20:03] <Rann> I vote no on WK for always voting no
[20:03] <War_Knight> I vote yes but only because he had the courage to come out of the closet about being a flaming homo.
[20:03] <SUPERNOVA> 8==========================D~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[20:04] <Tusc> i vote no on Rann for voting yes on Hedron
[20:04] <Hedron> WK LOL
[20:04] <Rann> wtf
[20:04] <Rann> WK voted yes
[20:04] <Rann> I quit
[20:04] <Hedron> LOL
[20:04] <Rann> remove me from the roster
[20:04] <Xenomorph> HURRY UP AND VOTE I HAVE A BOUNTYHUNTER TO LVL UP
[20:04] <Tyo> Uh rann
[20:04] <Tyo> I just booted you
[20:04] <Warpig> I vote no on same sex marriages...unless it's hot chicks
[20:04] <Rann> oh yeah
[20:04] <Hedron> PIG LMAO!
[20:04] <Hedron> TYO!
[20:04] <Hedron> COUNT THE VOTES
[20:04] <KingKobra> I vote yes for tusc for voting no on rann voting yes on hedron
[20:04] <SUPERNOVA> LOL
[20:04] <Hedron> ONLY THIS TIME, USE THEM
[20:04] <Joker> Pig! hook!
[20:04] <Hedron> WE HAVE UH, 12 NO'S
[20:04] <Tyo> So we do
[20:04] <Hedron> AND ONE YES, BECAUSE WK DIDN'T WANT TO BE THE ONLY TOKEN HOMO
[20:04] <Nurgling> So that means add him right?
[20:05] <Tyo> That means uh.
[20:05] <Hedron> LOL
[20:05] <Tyo> TRY AGIAN BITCH
[20:05] <KalMirage> Since it officially takes 0 Yes votes to get in...
[20:05] <War_Knight> I thought the token homo was Rann?
[20:05] <Rann> I vote yes cuz i got booted and my vote doesnt count
[20:05] <KalMirage> We probably add him
[20:05] <Nurgling> 12 no's means your in man, according to Hedy.
[20:05] <Meneleus> SO, DOES KGFS STAND FOR KAAOS GOD FO SHIZZLE
[20:05] <KalMirage> Yes
[20:05] <Rann> yeah
[20:05] <Rann> lol
[20:05] <Hedron> EXACTLY
[20:05] <SUPERNOVA> lol
[20:05] <Joker> omg
[20:05] <Joker> we have hit rock bottom
[20:05] <Hedron> 12 NO'S IS DEFINITELY IN
[20:05] <Hedron> LMAO!
[20:06] <SUPERNOVA> lmao
[20:06] <Hedron> KGFS IS KAAOS GAY FUCKING SQUIRE. NOW FETCH US BEERS, GAY FUCKING SQUIRES
[20:06] <War_Knight> Wait, I change my vote to no... 13 is a nice number
[20:06] <Rann> thats better
[20:06] <Tyo> Okay. Xenomorph your in ... ass Rann's personal buttmonger. Your must follow him around in fagwars and dance for him.
[20:06] <Rann> lol
[20:06] <Hedron> LOL!
[20:06] <Rann> Actually
[20:06] <Tyo> Take the dancing skill and keep Rann's battle fatigue down.
[20:06] <KingKobra> hahaha
[20:06] <Hedron> LMAO!!!
[20:06] <Nurgling> Oh, 13 means you gota date Rann to get into KAAOS.
[20:06] <Hedron> HAHAHAHA!
[20:06] <Rann> ELliot dances for me
[20:06] <SUPERNOVA> ROFLMAO
[20:06] <Hedron> RANN YOOU BETTER FUCKING USE THAT PRIVILEDGE!
[20:06] <Xenomorph> NOW WHCIH OF YOU FUCKERS ARE COMING TO SWG SO I KNOW HOW MUCH MONEY TO SAVE UP TO GIVE OUT EQUIPMENT
[20:06] <Joker> and write an essay on the phallic sublimation of the lightsaber
[20:06] <Hedron> I WANT SCREEN SHOTS DAMNIT!
[20:06] <Rann> Yeah goddammit
[20:06] <SUPERNOVA> YA NO SHIT
[20:07] <Rann> we need more players in swg ;p
[20:07] <Xenomorph> I HAVE SS
[20:07] <Tyo> To be accepted as KGFS Xeno
[20:07] <Hedron> XENOMORPH
[20:07] <Tyo> You must post a SS of you dancing for Rann in SWG
[20:07] <Tusc> why do you need more players...thought it never fucking worked
[20:07] <Hedron> I DUB THEE WITH A NEW SURNAME AND SHIT--------------------------
[20:07] <Rann> lol
[20:07] <Joker> "Much to learn you ahve, young paduan. /ziiiiiip"
[20:07] <War_Knight> swg is a game for fags... surprising which people gravitated towards it
[20:07] <Warpig> yeah, I'm ready to jump right into another POS mmorpg
[20:07] <Nurgling> Rannconobi..."Darth! We used to be friends, remember? Please don't pk me, I was like a father to you!"
[20:07] <Hedron> YOUR SURNAME IS NOW CLOSET
[20:07] <Rann> Tusc, it doesnt so you wont waste much time in it
[20:07] <Tyo> Rann. Add Toolio to the KGFS list.
[20:07] <Hedron> JOKER LMAO
[20:07] <Hedron> FUCKING JOKER IS FUNNY TONIGHT
[20:07] <Hedron> WHAT HAPPENED?
[20:07] <Tyo> When Menelues and Xenomorph complete their tasks we will add them;p
[20:07] <KalMirage> Rofl
[20:07] <KalMirage> Seriously
[20:07] <Xenomorph> lol
[20:07] <Rann> Roger
[20:07] <Joker> rofl
[20:07] <Warpig> he has no hook...
[20:08] <Joker> bah!
[20:08] <KalMirage> Took him 12 years to say something entertaining
[20:08] <Nurgling> Joker got teabaged, hes in a good mood!
[20:08] <KalMirage> ;p
[20:08] *** Tyo changes topic to '"Much to learn you ahve, young paduan. /ziiiiiip"'
[20:08] <Xenomorph> lmao
[20:08] <SUPERNOVA> LOL
[20:08] <Hedron> LMAO
[20:08] <Rann> lol
[20:08] <War_Knight> If that's the case... make sure Joker gets a teabaggin before every HH
[20:08] <Xenomorph> i have some kick ass ss but dont have a web page to host them, ill give them to ran
[20:08] <Hedron> BY THE WAY FUCKERS
[20:08] <Hedron> FOR THOSE WHO DON'T KNOW
[20:08] <Rann> yah, email them to me
[20:08] <Hedron> WE NOW HAVE A "HELL HOLE" CHANNEL IN THE VOICE SERVER
[20:09] <Xenomorph> sweet
[20:09] <Nurgling> Shit, I say have Rann feltch Joker before the HH, maybe Joker will break out with some even better shit.
[20:09] <Joker> i used to be able to teabag myself. getting old sucks
[20:09] <Xenomorph> BTW me and silentfrost pwned 2 rancors last night
[20:09] <SUPERNOVA> joisahoichasoifn ueoiasjfoizs ncoa paeaj 9p ioafeoiayhf 9 pueoiash hyafo afoiaes 'pauaf'oi aesioy iaj paouue a[ .
[20:09] <Tusc> just buy a craftmatic adjustable bed joker
[20:09] <Hedron> NOVA IS SPEAKING IN TONGUES AGAIN
[20:09] <Hedron> SOMEBODY SHOOT HIM
[20:09] <Joker> rofl
[20:09] <Tyo> Uh no he's not
[20:09] <KalMirage> rofl
[20:09] <Tyo> That's just him channeling Kimera
[20:09] <Hedron> LOL
[20:10] <Hedron> HAHAHAH
[20:10] <Xenomorph> let me get out my secret decoreder ring
[20:10] <Warpig> he needs a patch to 2.1
[20:10] <Rann> lol
[20:10] <SUPERNOVA> e ;oaisjfoisjgi jaufj ;oajrf oiaji help me ;oisjzufoijraoigxyhuih jeoiahovih reoijfoiahgf'v
[20:10] <KalMirage> Kimera 2-0 | still a retarded monkey | someone kill me please
[20:10] <Rann> channeling kimera
[20:10] <Joker> The Power of Kimera compels you! The power of Kimera compels you!
[20:10] <Hedron> KAL LMAO
[20:10] *** wickedsk8r07 has joined #kaaos
[20:10] <Nurgling> Fucking CORKEY!
[20:10] <Hedron> HAHAHAH!
[20:10] <Hedron> JOKER WAS FUNNY AGAIN!
[20:10] <Tyo> Wicked!
[20:10] <Rann> ANYONE PLAYING THAT KOREAN GAME BESIDES JOKER?
[20:10] <Hedron> HOLY SHIT!
[20:10] <KalMirage> rofl
[20:10] <Hedron> HAHAHAHA
[20:10] <SUPERNOVA> aefoia ouuefioeaj j eojfaijfioa afeiajfivjs eoasjf the tarqac has me sipoujaihoia;h ej'posajfoij ea'sfpoja
[20:10] <Tyo> LMFAO!
[20:10] <Nurgling> lol
[20:10] <Hedron> HAHAHA
[20:10] <wickedsk8r07> i finally figured out how to get this fuckin mirc thing to work
[20:10] <Xenomorph> waht keron game
[20:10] <Hedron> OH SHIT
[20:10] <Hedron> ALRIGHT
[20:10] <Hedron> ----------------------------------------------------------
[20:10] <Hedron> THIS HELL HOLE IS OVER
[20:10] <Hedron> GO KILL SOMETHING
[20:10] <Joker> I miss Kimera is the thing. The humor is to hide the crying inside.
[20:11] <Rann> MOnkey Hair in my play school dog fart
[20:11] <Hedron> HAHAH
[20:11] <Hedron> A
[20:11] <KalMirage> lmao
[20:11] <Tyo> WHEEE!
[20:11] <Hedron> someone go comfort joker
[20:11] <Hedron> it should be another fag
[20:11] <Tyo> It's KILLING TIME
[20:11] <War_Knight> later fuckers... cyas in PS in about an hour or so
[20:11] *** Hedron was kicked by Tyo (Hedron)
[20:11] *** Hedron has joined #kaaos
[20:11] *** ChanServ sets mode: +o Hedron
[20:11] <Hedron> so they can watch gay prono's together
[20:11] <HEXAN> A PARTING HAIKU
[20:11] <HEXAN> TYO NO KEEP GOING | READY FOR IT COME ON LET GO | SLURP GURGLE GULP GULP GULP
[20:11] *** War_Knight has quit IRC (Quit: Leaving)
[20:11] *** Irnothere was kicked by Tyo (Irnothere)
[20:11] *** Irnothere has joined #kaaos
[20:11] <Nurgling> lol
[20:11] <Xenomorph> rann wahts your email so i can send those ss
[20:11] *** Joker was kicked by Tyo (Joker)
[20:11] *** KalMirage was kicked by Tyo (KalMirage)
[20:11] *** KalMirage has joined #kaaos
[20:11] *** ChanServ sets mode: +o KalMirage
[20:11] <KalMirage> lmao
[20:11] *** KingKobra was kicked by Tyo (KingKobra)
[20:11] <Rann> rann@kaaos.cmo
[20:11] <Rann> com
[20:11] *** Nurgling was kicked by Tyo (Nurgling)
[20:11] <wickedsk8r07> <----- Wicked07
[20:11] *** Onyx was kicked by Tyo (Onyx)
[20:11] *** Rann was kicked by Tyo (Rann)
[20:11] <Xenomorph> k
[20:11] *** You were kicked by Hedron (fargot)
[20:11] *** Attempting to rejoin...
[20:11] *** Rejoined channel #kaaos
[20:11] *** Topic is '"Much to learn you ahve, young paduan. /ziiiiiip"'
[20:11] *** Set by Tyo!~tyo@65-102-126-48.eugn.uswest.net on Mon Jul 21 20:07:53
[20:11] *** ChanServ sets mode: +o Tyo
[20:11] *** Warpig has quit IRC
[20:11] *** Toolio has left #kaaos
[20:11] <KalMirage> ahhaa.
[20:11] <KalMirage> [23:11] <HEXAN> A PARTING HAIKU
[20:11] <KalMirage> [23:11] <HEXAN> TYO NO KEEP GOING | READY FOR IT COME ON LET GO | SLURP GURGLE GULP GULP GULP
[20:11] *** Rann has joined #kaaos
[20:11] *** Meneleus has left #kaaos
[20:11] *** Onyx has joined #kaaos
[20:11] *** HEXAN was kicked by Tyo (HEXAN)
[20:11] *** Irnothere was kicked by Tyo (Irnothere)
[20:11] *** Irnothere has joined #kaaos
[20:11] *** Rann was kicked by Tyo (Rann)
[20:11] *** Rann has joined #kaaos
[20:11] *** Joker has joined #kaaos
[20:12] *** SUPERNOVA has quit IRC
[20:12] *** You were kicked by Raplo (4No Spamming!)(I-n-v-i-s-i-o-n)
[20:12] *** Attempting to rejoin...
[20:12] *** Rejoined channel #kaaos
[20:12] *** Topic is '"Much to learn you ahve, young paduan. /ziiiiiip"'
[20:12] *** Set by Tyo!~tyo@65-102-126-48.eugn.uswest.net on Mon Jul 21 20:07:53
[20:12] *** ChanServ sets mode: +o Tyo
[20:12] <Rann> hah
[20:12] <Hedron> lmao
[20:12] <Hedron> kal is haiku master
[20:12] <Rann> the fag raplo script serves a purpose!
[20:12] <wickedsk8r07> wtf is going on
[20:12] <Xenomorph> ok sending you the ss now
[20:12] *** Xenomorph has quit IRC (Quit: Leaving)
[20:12] *** KingKobra has joined #kaaos
[20:12] <Joker> You guys go enjoy that dying game ;p
[20:12] <Hedron> jokes
[20:12] <Hedron> come back
[20:12] <Hedron> you fuck
[20:12] <Hedron> just trade up certs
[20:12] <Hedron> try flying or something
[20:12] <Tusc> go enjoy your gay korean porn
[20:12] <Joker> The game is fucking boring, man
[20:13] <wickedsk8r07> lol
[20:13] <Hedron> cause you always do the same thing
[20:13] <Joker> and broken
[20:13] <Tyo> it's boring if yo udo the same thing over and over;p
[20:13] *** wickedsk8r07 is now known as Wicked07
[20:13] <Rann> Joker
[20:13] <Rann> Join the darkside
[20:13] <Rann> I am your father
[20:13] <Rann> or your mother
[20:13] <Joker> That game's broken, too
[20:13] <Rann> i cant remember
[20:13] <Hedron> joker needs to drive the ew lightning
[20:13] <Joker> No
[20:13] *** Nurgling has joined #kaaos
[20:13] <Joker> treadmills
[20:13] <Hedron> it's just his gig
[20:13] <Joker> ever!